HRVATSKA

Rok dostave: Uobičajeno 48h. Otoci 2-5 radna dana

Trgovina “Zov divljine” ima ugovorenu dostavu sa dostavnim službama GLS-om, DPD-om i HP Express-om (HP Express u određenim situacijama, npr. otoci). Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu.

Nakon preuzimanja robe od strane dostavne službe kupac će biti obaviješten e-mailom u kojemu će biti naveden broj paketa. Status paketa možete provjeriti na stranici kurirske službe  ili na brojeve telefona:

Uvjeti dostave:

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi.
Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Dostavna služba je obavezna paket samo jednom dovesti na adresu preuzimanja.
U slučaju da primatelj nije na adresi, kurir je dužan nazvati primatelja na kontakt broj telefona, a ako ne može dobiti primatelja na kontakt telefon dužan je ostaviti poruku sa informacijama gdje primatelj može preuzeti paket.

Ukoliko nismo u mogućnosti isporučiti neki od proizvoda iz narudžbe sukladno rokovima isporuke, kupca ćemo obavijestiti i u dogovoru s njim narudžba se odgađa, otkazuje ili se isporučuju dostupne količine.

Reklamacije:

Datum izdavanja računa je datum aktiviranja jamstva. U slučaju kvara proizvoda unutar jamstvenog roka ili bilo kojeg razloga nezadovoljstva proizvodom kupac nam, sukladno Članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, može uputiti pisani prigovor putem e-maila (zovdivljine2023@gmail.com), poslati poštom na našu adresu ili ga predati u trgovini na adresi ulica kralja Zvonimira 2, 21260 Imotski.

U pisanom prigovoru kupac mora navesti svoje ime i prezime, broj narudžbe ili računa, te adresu za dostavu odgovora. Na pisani prigovor očitovat ćemo se u zakonskom roku od 15 dana od primitka prigovora od strane kupca. 

U slučaju opravdane reklamacije, Ljubičić 1990 d.o.o (Zov Divljine) snosi troškove prikupa i slanja proizvoda u ovlašteni servis. Ovlašteni servis dužan je popraviti proizvod u razumnom roku, najčešće 45 dana, a u slučaju otegotnih okolnosti popravak može trajati i duže.

Shopping Cart

Izbornik